یک سال گذشت

سلام دکتر:

یک سال پیش بسم الله گفتم و آغاز کردم . این بار خدا را شاکرم که در این راه موفق بودم.

یک سال در این دنیای مجازی که کسی ، کسی را نمی شناسد با تو بودم ؛ شاید بهتر است بگویم با تو و دوستدارانت.

چه زود گذشت.......

در این یک سال همه چیز دیدم ، همه چیز شنیدم.......

از تحسین و تشکر تا انتقاد و تهدید ! خوشحالم که تشکرها بیش از تهدیدها بود .از این بیشتر خوشحالم که انتقادات اکثرا از روی دلسوزی بود.

نمی دانم باز نوشت افکار تو برای چه کسانی ضرر داشت که حتی چشم دیدن اینکه دوستدارانت نوشته های تو را می خوانند هم نداشتند .

دکتر خیلی از حرفهایم را قبلا اعتراف کردم اما این حرفها ، ناتمام ماند . فعلا این حرفها را در قلبم نگه می دارم تا اگر عمری باقی بود بعدا بگویم.

اما کسانی امروز مدعی شریعتی شناسی هستند که نه تنها از مطالب تو دفاع و یا انتقاد نمی کنند بلکه دوستداران تو را هم تحقیر می کنند ( در این باره مطلب بسیار است که در اینجا مجال بحث در این باره نیست ).

دکتر جان :

یک سال پیش به امید اینکه حتی اندک نفراتی هم که شده با مطالب تو آشنا شوند و به جمع دوستداران تو بپیوندند ،وبلاگ را راه انداختم ؛ اکنون بسیار خوشحالم که پس از یک سال این همه دوست در کنار من هستند و من را یاری می کنند .

دکتر جان نیستی تا ببینی..........

دوست داشتم بیش از این بگویم ، بیش از این بنویسم اما چه سود که برای من  ِکمترین، همین هم زیاد است.

با امید به اینکه سالهای سال این تداوم از طرف دوستداران تو ادامه پیدا کند.

                                                         رسول تجلی زاده