میلاد علی(ع) مبارک

زلیالی شنیدم یا علی گفت

                           به مجنونی رسیدم یا علی گفت

مگر این وادی دارالجنون است

                           که هر دیوانه دیدم یا علی گفت

میلاد مولود کعبه،پرچمدار ولایت و امامت،مولی الموحدین،علی بن ابیطالب بر تمام مسلمین جهان مبارک باد

نظرات 5 + ارسال نظر
صخره سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 http://www.sakhre.blogsky.com

سلام مومن
خوبی بزرگوار؟
علی (ع) علی (ع)
به یاد مولا (عج)
به یاد دکتر (ره)
بلینکم؟
دعام کن

سلام دوست من
من لینک شما را در وبلاگم قرار میدهم شما هم اینکار را بکنید.
خداحافظ

موسا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام بزرگوار
حقیقتش را بخواهید من نوشته های دکتر را بسیار دوست دارم ... شاید چیزی بیشتر از بیشتر .... ولی تا بحال در این فضا ندیده ام کسی فعال از نوشته های ایشان بنویسد.
از اینکه شما آن بزرگوار می نویسید بسیار خرسندم ... فقط مواردی در خصوص اداره وبلاگ هست که با توجه به اندک تجربه ای که دارم لازم می دانم خدمت شما عرض کنم .

یاسمن سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:56 http://yasi5.blogfa.com

سلام
از وبلاگ ذهن زیبا به اینجا اومدم
موفق باشی
آپ کردی خبرم کن
منم آپم

ذبیح الله پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:15

سلام
بسیار خوشحال هستم
برای اولین بار وبلاگ را دیدم
امید که بتونم چیزی که می خوام به کمک شما دوست عزیز برسم
یا علی مدد

omid سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34

قربون دروغ های ناب برم راستی که دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد