حج بی فاطمه(س)

سلام به همه

این نوشته از نوشته های دکتر شریعتی نیست ولی بنابر درخواست یکی از دوستان آن را در سایت  میگذارم.

راستی ما را هم از نظرات خود بی بهره نگذارید.

یا علی رفتم بقیع اما چه سود

                                هرچه گشتم فاطمه آنجا نبود

یا علی قبر پرستویت کجاست

                              آن گل صدبرگ خوشبویت کجاست

هر چه باشد من نمک پرورده ام

                              دل به عشق فاطمه خوش کرده ام

حج من بی فاطمه بی حاصل است

                               فاطمه حلال صدها مشکل است

من طواف سنگ کردم،دل کجاست

                               راه پیمودم پس منزل کجاست

کعبه بی فاطمه مشت گل است

                               قبر زهرا کعبه اهل دل است

نظرات 4 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:53

سلام
از اینکه به نظرات خوانندگان وبلاگ اهمیت می دهید متشکرم
موفق باشد

مصطفی شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:20

سلام

ایمان آن چیزی است که با آن زندگی می کنی

خداوندا مرا از آرزوهایی که بر تو بسته ام مایوس مدار تا یاءس رحمت بر من چیره نشو د

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 22:38

سلام
با این چند بیت خیلی حال کردم
راستش اولین باریه که به سایت شما میام
من مدینه و مکه رفتم ...

الهه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 13:08

خیلی خوب بود
بخاطر همه چی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد