سلام

سلام به همه دوستان

از امروز میخوام هر چند وقت یک بار چند تا از نوشته های دکتر علی شریعتی را تو سایت بزارم.

از شما دوستان هم میخوام تا من را کمک کنید.

به نظر من حرفهای دکتر شریعتی با وجودی که حداقل ۳۰ سال ازش میگذره ولی انگار برای ما و جامعه الان ما گفته شده است.

منتظر نظرات شما دوستان هستم.

 

نظرات 18 + ارسال نظر
ک.م پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:36 http://asare-shamloo.blogsky.com/

دوست عزیز :
سلام خیلی خوشحالم که به نوشته های دکتر علی شریعتی علاقه مند شدی . موفق باشی .
http://asare-shamloo.blogsky.com/

حیدر چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:59

سلام
خدا قوت
به نظرم سایت مثبتی ایجاد کردین
به همین خاطر خواستم اگه ممکنه در این ایام که داریم به محرم نزدیک میشیم نوشته هایی از دکتر که در باره علت قیام و ... امام حسین (ع) را روی سایت بذاری .اگه ممکنه

ارادتمند - سیفی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:54

سلام واقا مرسی و اینکه خسته نباشید مدتها بود دنبال نوشته هایی از دکتر علی شریعتی بودم
یه خواهش اونم اینکه نوشته هایی درباره ی زندگی / مرگ رو اگه بذارین خیلی ممنون میشم
موفق باشی
خدایا تو به من درست زیستن را بیاموز درست مردن را خود خواهم اموخت( دکتر علی شریعتی )

خادم آقا ابالفضل پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:15

تو یه کلمه عالیه

الهه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37

سلاااااااااااام اول از همه تشکر میکنم
واقا که ممنون
به نظر من متناسب با ایام محرم سخنان روشنفکرانه دکتر رو در رابطه با محرم تو سایت بذارید

م.م پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28

با سلام
امیدوارم موفق باشید
یه چیزی بگم فکر می کنم بذارم درسته نه بزارم!
و یه در خواست از دکتر شریعتی یه مطلب هست در مورد زن درست یادم نیستش ولی یه مقایسه از مرد وزن داشته که اسم پدر رو از بچه می پرسند پدر اسم میذاره مرد حق داره ۴بار ازدواج کنه درصورتیکه زن درد زایمان داره زن بی خوابی می کشه و ..... خیلی دنبالش گشتم پیدا نکردم اگه میشه بذارینش!!

سلام
چشم
در یادداشت بعدی حتما این مطلب را می گذارم.
موفق و بهروز باشید.....

سارا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:12

سلام. بازم مطلب بذار. خیلی مطالبت قشنگن. خیلی ممنون. من حرفای دکتر رو دوست دارم

مریم پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:20

خسته نباشید عالی بود

لیلا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:38

سلام عالی فقط مال یه لحظه اس

اسماعیل جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:49

با سلام و خسته نباشید خدمت شما پس از خواندن کلیه مطالب موجود در سایت از امروز لحظه شماری میکنم برای خواندن مطالب جدید .
با تشکر

مریم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:34

خیلی خیلی از وبلاگت خوشم اومد.من دکتر شریعتی رو خیلی دوس دارم شخصیت و حرفاشو.اجازه میدی از حرفای ناتمام تو وبلاگم بذارم؟

سپیده سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:44

سلام خیلی عالی بود کاش آدم یه وقتایی حرفای شریعتی رو بخونه تا خودشو گم نکنه

مصیب جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:00

من هم تشکر میکنم وبلاگ خوبی ایست امیدوارم که همین طوری پیش برید وسخنان جدید دکتر را داخل وبلاگ بزارید

صابری پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

سلام
واقعا که عالی بود حرف نداشت.

.... یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:41

سلام جناب تجلی زاده
وبلاگتون بی نظیره.
با تشکر فراوان وآرزوی موفقیت برای شما.
پاینده باشید.

نگین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:46

کتاب (انسان بی خود ) این عالم بزرگ می تواند شما هدایت کند و این کتاب یکی از کاملترین مطالب دکتر شریعتی در ارتباط با جوامع مختلف و ادیان و نحوه افکار واعتقادات آنان است . شاد و موفق باشید ...

نیلوفر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:09

مرسی به خاطر اینکه این مطالب تاثیر گذار راگلچین کردین من به معنای واقعی کلمه تحت تاثیر قرار گرفتم
با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما

masoomeh جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:01

سلام وب قشنگی دارید...
من شخصا به دکتر شریعتی و نوشته هاشون علاقه خاصی دارم
پس خوشحال میشم نوشته های دکتر رو از اینجا بخونم...ممنون دوست عزیز از وب قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد